Už nyní některé firmy zefektivňují díky umělé inteligenci svůj marketing. Jak jste na tom vy? Rozhodně byste neměli váhat. Rok 2023 bude v marketingu patřit nástupu AI.
Umělá inteligence mění svět marketingu. Doposud to byly spíše náznaky, i když pravdou je, že chatboty již nějaký ten pátek nahrazují klasická call centra. Nejspíš jste se s nimi již setkali, a třeba o tom ani nevíte. Některé fungují skutečně dokonale a od živého operátora je ani nerozeznáte. Jenomže nyní přichází ještě větší revoluce. Umělá inteligence totiž umí tvořit smysluplný obsah. A ten, jak je známo, je prostě králem marketingu.
Díky pokročilému GPT3, tedy modelu strojového učení neuronové sítě, zvládá tento jazykový model tak hluboké učení se textu, že je následně schopen chrlit smysluplné texty na základě stručných zadání o pár slovech. Generuje různé verze textu, nabízí alternativní titulky, vymyslí text pro newsletter i reklamu na sociální sítě. Právě textový obsah je nejvíce diskutovaným. Už dnes je internet zahlcen přemírou obsahu, u kterého jde jen stěží zjistit, zdali je pravdivým, smyšleným, nebo se jedná o cílenou dezinformaci. I proto se nezisková organizace, kterou je OpenAI snaží, aby byla umělá inteligence využívaná bezpečně a přinášela lidské společnosti užitek.
AI však vytváří i vlastí obrázky či obrazy, videa, nebo skládá hudbu. Ovlivní tak nejen marketing, ale i samotné umění.
Vyzkoušejte si, jak umí umělá inteligence pracovat s textem. Nemusíte pátrat, jaký systém k tomu využít. Společnost PISALEK (AI) vás na svých webových stránkách seznámí se zajímavostmi kolem umělé inteligence a současně vám nabídne služby při jejím smysluplném využití v marketingu. Zajímavostí též je, že firma vytvořila první blog psaný umělou inteligencí AI, ve kterém vám zdarma zveřejní váš PR článek. Zkuste si tak živě, co AI dokáže, pokud jde o tvoření textů.
Komentáře