Cookie Consent by Free Privacy Policy website
  • 0 Jak na odhad ceny nemovitosti pro dědické řízení?

    5.00 z 2 Hlasů

    Není to příjemná situace v životě, ovšem praktické věci se musí řešit. Dědictví. Mnoho lidí nemá po odchodu blízkého myšlenky na to, řešit takové záležitosti. Proto je nejlepší to nechat na profesionálech, kteří vám i v této chvíli budou oporou. Jak se dělá odhad nemovitosti pro dědické řízení? Zdědili jste majetek, a co dál? Pokud se jedná o byt nebo dům v pozůstalosti, je dobré nechat odhad ceny nemovitosti pro dědické řízení na profesionálech. Proč? Znalci v oboru mají již zkušenosti, nic je nezaskočí a nebudou vás zbytečně zatěžovat různými záležitostmi. Mohou to být realitní kanceláře, které vám nejen pomohou určit odhad nemovitosti při dědictví, ale také zařídí i případný prodej nemovitosti. Někdy je například zapotřebí vyrovnat se s ostatními dědici a není-li dostatek peněz, řeší se to prodejem právě nemovitého dědictví. Profesionálové vám tak pomohou zajistit všechny nutnosti související s něčím takovým, jako je odhad ceny nemovitosti pro dědické řízení. Nemusíte se obávat, jedná se o experty v oboru, takže když s vámi budou řešit ocenění nemovitosti pro dědické řízení, budou citliví. Právě díky jejich zkušenostem si uvědomují citlivost případu a vše se zjednoduší. Pro odhad nemovitosti při dědictví vám tak stačí jen identifikovat konkrétní nemovitost, lze jen poskytnout údaje na základě dat z katastru nemovitostí a popsat konkrétní stav. Odhad pro dědické řízení – postup Odhad nemovitosti pro notáře je nutné vyhotovit, nejen pokud je na byt, dům, pozemek více dědiců. Třeba i z důvodu, že neexistuje závěť, ovšem i ta může být napadena. Hledáte firmu, která vám se vším profesionálně pomůže? Odborníky jsou v RE/MAX Anděl, společnosti, jež je dlouholetým lídrem na trhu s nemovitostmi a má tak dostatek zkušeností. Pro vás jako klienta je připraven kompletní servis, abyste vše zvládli bez stresu.

  • 0 Jak vybrat ochranné pracovní pomůcky?

    5.00 z 2 Hlasů

    O správném vybavení zaměstnanců osobními ochrannými pracovními prostředky se běžně nemluví, přitom je to zásadní, pokud pracoviště představuje pro zaměstnance potenciální nebezpečí. Ve skutečnosti by se dalo předejít desetitisícům zranění na pracovištích, kdyby zaměstnanci nosili osobní ochranné prostředky.   Pokud se zaměstnanci angažují do toho, aby nosili ochranné pracovní pomůcky, zvyšuje se tím jejich produktivita a zároveň je zajištěna celková bezpečnost na pracovišti. Osobní ochranné prostředky jsou pro zaměstnance tím, čím jsou pro statečné vojáky na frontách neprůstřelné vesty, boty a helmy. Zakoupit se dá vše od ochranných prostředků na oči a obličej až po ochranu sluchu, rukou a celého těla.   Chrániče těla, jako jsou kvalitní laboratorní pláště a zástěry pro těžké práce, chrání před rozlitými nebezpečnými tekutinami, kyselinami a jinými škodlivými chemikáliemi, dále i jiskrami, ba dokonce plameny.   Investujte do osobních ochranných prostředků Při nákupu ochranných oděvů pro své zaměstnance musíte věnovat zvláštní pozornost odolným i pohodlným prostředkům. Stejně tak se ujistěte, že jim pořídíte vysoce kvalitní funkční výrobky, které nejen zaručují bezpečnost při práci, ale jsou i dostatečně pohodlné.   Pracovní obuv by měla být protiskluzová a prsty v ní by měly být chráněny před nebezpečím ocelovou, případně jinak zpevněnou špičkou.   1. Zhodnoťte rizika na pracovišti Co podnik, to různé typy osobních ochranných pracovních prostředků. Velice důležité je, abyste podrobně popsali každý zdroj potenciálního nebezpečí na pracovišti. Výsledek hodnocení vám potom poslouží jako ukazatel správných ochranných pracovních prostředků.   Jestliže jsou vaši zaměstnanci v neustálém kontaktu s létajícími předměty, padajícími úlomky, prachem, jiskrami laserových paprsků, velmi jasnými světly a chemikáliemi, pak je nezbytné pořídit vhodnou ochranu očí a obličeje. Jedná se o ochranné brýle s bočními štíty, laserové brýle, celoobličejové kukly a respirátory, které zabraňují vniknutí prachu, výparů a biologických látek do očí a plic. Rozhodně tedy musíte svým zaměstnancům pořídit ochranu očí.   2. Kupte si kvalitní a mimořádně pohodlné osobní ochranné prostředky Jedna důležitá rada. Na osobních ochranných pracovních prostředcích rozhodně nešetřete, protože s nekvalitou souvisí nepohodlí. Nepřizpůsobené oblečení a nevhodná obuv mohou vést k zdravotním problémům, jako jsou zlomeniny kostí nebo vyvrtnuté zápěstí a kotníky, a proto je důležité kupovat kvalitní, lehké, plně prodyšné prostředky, jež správně padnou.   3. Nezapomeňte koupit nepostradatelné ochranné prostředky Spousta zaměstnavatelů při nákupu ochranných pomůcek přehlíží význam chráničů rukou, ochrany sluchu a obuvi, což může vést k nákladnějším problémům v budoucnu. Zaprvé, zranění rukou patří k nejvýznamnějším úrazům na průmyslových pracovištích, proto jsou kvalitní rukavice z různých materiálů nutností.   Pokud se například zabýváte kovovýrobou, stavebnictvím, montáží automobilů, manipulací se sklem a výrobou oceli, pak vám zázračně poslouží rukavice z černého polyesteru o síle 15 mm. Dále bez správných ochranných sluchových pomůcek na hlučných pracovištích hrozí zaměstnancům poškození sluchu nebo jeho zhoršení, což negativně ovlivňuje soustředění, a tak je důležité investovat do kvalitních prostředků na ochranu sluchu, jako jsou speciální chrániče sluchu nebo špunty do uší, jež jsou účinné a dobře se nosí.   V poslední řadě bez vhodné obuvi hrozí zaměstnancům na konci směny bolesti nohou, zejména pokud práce vyžaduje hodně práce na nohou. Sáhněte vždy po kvalitní bezpečnostní obuvi, která zlepší bezpečnostní standard na pracovišti.

  • 0 Vsadit na AI v marketingu se vyplatí

    5.00 z 2 Hlasů

    Už nyní některé firmy zefektivňují díky umělé inteligenci svůj marketing. Jak jste na tom vy? Rozhodně byste neměli váhat. Rok 2023 bude v marketingu patřit nástupu AI. Umělá inteligence mění svět marketingu. Doposud to byly spíše náznaky, i když pravdou je, že chatboty již nějaký ten pátek nahrazují klasická call centra. Nejspíš jste se s nimi již setkali, a třeba o tom ani nevíte. Některé fungují skutečně dokonale a od živého operátora je ani nerozeznáte. Jenomže nyní přichází ještě větší revoluce. Umělá inteligence totiž umí tvořit smysluplný obsah. A ten, jak je známo, je prostě králem marketingu. AI v letošním roce pravděpodobně zcela zásadně ovlivní marketing, ale i umění Díky pokročilému GPT3, tedy modelu strojového učení neuronové sítě, zvládá tento jazykový model tak hluboké učení se textu, že je následně schopen chrlit smysluplné texty na základě stručných zadání o pár slovech. Generuje různé verze textu, nabízí alternativní titulky, vymyslí text pro newsletter i reklamu na sociální sítě. Právě textový obsah je nejvíce diskutovaným. Už dnes je internet zahlcen přemírou obsahu, u kterého jde jen stěží zjistit, zdali je pravdivým, smyšleným, nebo se jedná o cílenou dezinformaci. I proto se nezisková organizace, kterou je OpenAI snaží, aby byla umělá inteligence využívaná bezpečně a přinášela lidské společnosti užitek. AI však vytváří i vlastí obrázky či obrazy, videa, nebo skládá hudbu. Ovlivní tak nejen marketing, ale i samotné umění. Tvorba textů umělou inteligencí vás nadchne Vyzkoušejte si, jak umí umělá inteligence pracovat s textem. Nemusíte pátrat, jaký systém k tomu využít. Společnost PISALEK (AI) vás na svých webových stránkách seznámí se zajímavostmi kolem umělé inteligence a současně vám nabídne služby při jejím smysluplném využití v marketingu. Zajímavostí též je, že firma vytvořila první blog psaný umělou inteligencí AI, ve kterém vám zdarma zveřejní váš PR článek. Zkuste si tak živě, co AI dokáže, pokud jde o tvoření textů.

  • 0 Zákazníci milují dárky zdarma. Čím si získáte jejich náklonnost?

    5.00 z 2 Hlasů

    V současné době je v České republice registrováno téměř padesát tisíc malých i velkých e-shopů. Nejspíše je tedy naprosto jasné, že ať už budete prodávat jakýkoliv typ zboží, ani zdaleka nebudete na trhu jedinými poskytovateli. Přesně proto je nutné se nějakým způsobem odlišit od konkurence a zaujmout potenciální zákazníky. Jak na to? Maličkosti mají ohromnou moc Nezáleží na tom, zdali zrovna hledáte krmivo pro psy, elektroniku, obuv, pracovní nástroje či třeba sportovní potřeby, stačí zadat požadované heslo do vyhledávače a objeví se před vámi moře možností. Proč by si měli zákazníci zvolit právě vaše konkrétní služby, případně se k vám pravidelně vracet? Odpovědí jsou jedinečné služby a vybudování přátelského vztahu. K dosažení daného cíle nestačí jen nabízet pěkné ceny, rychlou dopravu a kvalitní produkty, ale musíte poskytnout něco navíc. Jasnou volbou jsou reklamní předměty zdarma. Ty levnější lze přibalit ke každé objednávce, zatímco ty dražší poslouží například jako skvělá výhra v soutěži na facebookových stránkách. Záleží čistě na vás, jakým způsobem dostanete firemní dárky mezi lidi. Ať tak, nebo onak, rozhodně vsaďte na pořádné výrobky, za které se nebudete muset stydět. Klidně na ně nechte zvěčnit své logo, abyste byli neustále na očích a připomínali svou existenci. Rychlý a snadný proces Není nutné nic navrhovat a složitě vyhledávat výrobce, protože se stačí zaměřit na specializované pomocníky z oboru. Lákají-li vás propagační předměty, navštivte internetové stránky pod vloženými odkazy. Dočkáte se ohromného množství kategorií produktů, z nichž si zajisté vyberete vhodné prostředky i vy. Následně si domluvíte kýžený potisk či nášivku, zadáte poptávku a během krátké doby obdržíte své zboží. Není to nic složitého.

  • 0 3 rady pro objednání nejlepšího fotokalendáře

    5.00 z 2 Hlasů

    Potřebujete nový kalendář a přemýšlíte nad tou nejlepší variantou? V takovém případě rozhodně nezapomeňte vzít v úvahu moderní fotokalendáře. Jejich velkou výhodou je možnost přizpůsobení na míru, takže získáte naprosto jedinečný a speciální kousek. V článku navíc najdete tři praktické rady, které vám pomohou objednat takový kalendář, se kterým budete maximálně spokojeni. Zvolte správný formát Hned v prvním kroku je důležité zvolit správný formát kalendáře. K dispozici máte varianty pro pověšení na zeď, ale i například i oblíbené stolní kalendáře. V případě nástěnného modelu si dále musíte promyslet, jestli bude ve formátu A4, nebo zvolíte výrazně větší velikost A3, která se snadno stane efektním a dekorativním obrazem s praktickou funkcí kalendáře. U stolních variant máte zase k dispozici výběr mezi měsíčním, čtrnáctidenním nebo týdenním kalendáriem, kdy záleží na tom, co vám více vyhovuje a jestli si do kalendáře rádi vpisujete poznámky. Přidejte oblíbené fotky v dostatečné kvalitě Jakmile si vyberete odpovídající formát fotokalendáře, přichází na řadu výběr jednotlivých snímků. Každá fotka by měla být ideálně zaostřená a v dostatečném rozlišení. Pokud chcete A3 formát, počítejte s tím, že fotky musí být opravdu kvalitní, aby se dobře vytisknuly. V dnešní době však takové fotky zvládne i většina chytrých mobilních telefonů, takže vaším nejtěžším úkolem bude vybrat především ty správné snímky. Může se jednat o fotky rodiny, z vaší oblíbené dovolené, nebo třeba o kalendář s vaším domácím mazlíčkem. Nezapomeňte na další fotodárky Poslední rada se netýká ani tolik výběru samotného kalendáře, jako spíše objednání dalších fotodárků. Může se jednat například o krásný obraz na stěnu, hrníček, polštářek či jiný předmět ozvláštněný fotkou podle vašeho vlastního výběru.

  • 0 Průvodce výběrem vhodného motýlku pro gentlemana

    5.00 z 2 Hlasů

    Správný motýlek dodává košili, obleku a stylu na eleganci, přičemž se nosí na formální setkání i slavnostní události, pro které je kravata příliš přímočará a neinspirativní. Pozor, jeden chybný krok při stylizaci motýlku zajistí, že už nebudete vypadat sexy, ale spíše směšně. V následujících řádcích vám proto poskytneme několik praktických rad. Vázací motýlek Vázací motýlek znamená, že si ho uvážete sami. Jedná se o správnou a standardní variantu, přičemž právě ve vázání spočívá 90 % kouzla. Přirozené linie, tvar a mírná asymetrie motýlka po uvázání přinášejí stylistické prvky, kterým se předvázaný motýlek ani kravata nevyrovnají. Naučit se uvázat motýlka není žádná raketová věda, ale vyžaduje to trochu trpělivosti a cviku. Narazíte na různé způsoby a styly vázání. Předvázaný motýlek Předvázaný motýlek je úhledný, symetrický a připravený na nastavitelném pásku. Snadno si nastavíte jeho velikost a bez problémů ho nasadíte. Předvázaný motýlek však postrádá charakter vázání a je vhodný spíše pro děti nebo pro ty, kteří se nechtějí zabývat vázáním. Kdy byste měli nosit motýlka? S motýlkem nikdy nesáhnete vedle, protože se nosí k formálním, poloformálním i neformálním událostem. Velice často se používá motýlek k obleku, ale klidně si ho můžete dát jen tak ke košili, když jdete do práce. Formální oblečení Motýlky uvidíte v celé jejich kráse nejen na svatbách, ale i na akcích s předepsaným dresscodem black tie. Samotný dresscode je jednoduchý. Potřebujete smokingové sako a černý motýlek (ideálně hedvábný). Předvázaný motýlek vypadá lacině a snižuje hodnotu celého outfitu, a proto sáhněte po vázacím provedení. Poloformální oblečení Sice samotné slovní spojení „poloformální“ může být otravné, ale každá takto označená událost je skvělou příležitostí, kdy můžete experimentovat s motýlky. Fantazii se meze nekladou, ať už se jedná o styl, materiál, nebo texturu. Snažte se však zůstat v souladu s dresscodem. Ležérní oblečení Ležérní dresscode vás osvobozuje od přepisování pravidel. Jestliže si motýlka dáte poprvé, přikloňte se k podpůrným doplňkům, jako jsou šle, ponožky s potiskem a světlé tkaničky. Podívejte se do e-shopu Motylek.online, kde najdete originální a ručně vyráběné motýlky.

  • 0 Na kolik vyjde virtuální adresa v Praze?

    3.50 z 2 Hlasů

    Virtuální sídla jsou v posledních letech doslova hitem. Všude se o nich mluví a využívá je čím dál větší množství firem. Také jste o něm přemýšleli? Pokud ne, měli byste. Jde totiž o záležitost za hubičku. Taková virtuální adresa Praha 2 je skvělou volbou pro všechny, kteří pracují na dálku a žádné fyzické kanceláře nepotřebují. Častokrát si ale virtuální sídlo platí i firmy, jež kanceláře mají. Jaký je důvod? Adresa v hlavním městě působí prestižněji Většinou jde o prestiž. Sídlit v Praze působí přece jenom lépe než uvádět skutečné sídlo vašich kanceláří v nějakém menším městě. Výhodou může být také nižší četnost kontrol ze strany úřadů, v Praze sídlí tolik firem, že všechny prostě nestíhají být kontrolovány. Pražská adresa zapůsobí na zákazníky, investory i různé obchodní partnery. Prahu uchovávají v patrnosti i cizinci, takže máte mnohem lépe otevřené dveře do zahraničí. Právě z těchto důvodů jsou virtuální adresy poskytovány zejména v Praze, poté v Brně a méně v dalších menších městech. Už od 100 Kč měsíčně A kolik takové virtuální sídlo v Praze stojí? Záleží samozřejmě na tom, v jaké části Prahy. Virtuální adresa Praha 1 je o něco dražší než adresa v jiné části hlavního města. I tak jsou však ceny velmi příznivé. Například na Firmy-sídla.cz zjistíte, že když si sídlo pronajmete na 5 let, cena je 99 Kč za měsíc. Čím delší je doba pronájmu, tím lepší cenu získáváte. Můžete se podívat na ceny u různých společností. Těch, co poskytují virtuální sídlo v Praze, je opravdu dost. Při srovnávání cen byste každopádně měli dbát na to, co všechno je obsažené. Tady je v balíčku označení sídla na budově, přebírání pošty, fungující recepce, káva, voda, wifi, pronájem zasedací místnosti. Tak začněte působit seriózněji. Za 100 Kč měsíčně se to určitě vyplatí!

  • 0 Koupě oblečení s potiskem je dobrý nápad

    5.00 z 1 Hlasů

    Nosit stoprocentně originální outfit mimo jiné znamená být bohatý, jelikož takové oblečení člověk z logiky věci sežene pouze tak, že si ho nechá na zakázku vyrobit. A to je hodně drahé. Do jisté míry se však podobného efektu dá dosáhnout i daleko levněji, a sice s potiskem oblečení. Vhodný obchod Při nošení běžné konfekce člověk riskuje, že bude potkávat lidi, kteří jsou oblečení stejně jako on, což u citlivějších jedinců může vyvolat i zčervenání tváří. Těmto trapným situacím se dá však díky potisku textilu docela účinně, a hlavně levně vyhnout. Stačí jen najít ten správný obchod, kde je možné své představy realizovat. Dnes již dokonce není nutné nikam chodit, vše se dá vyřešit z pohodlí svého domova, a sice prostřednictvím internetu. E-shopů, jež dnes nabízejí potisk, je už více než dost, a proto je ideální vybrat ten s nejlepšími recenzemi. Takto se obvykle člověk nespálí. Snadná realizace Co se samotného loga týče, to si každý může navrhnout sám. Obvykle jsou k dispozici i některé již předem vyrobené obrázky. Kdo však trvá na naprosté originalitě, ten se bude muset pustit do práce. Vyrobit dobrý návrh není díky speciálnímu editoru nic složitého. I přesto, že jde o poměrně jednoduchou aplikace, je snadné se v ní dostatečně vyřádit. Kdo se schopnostmi editoru nebude spokojen, může klidně použít některý z výtvarných programů na svém počítači a výsledek pak pouze nahrát. Takto je možné vytvořit třeba i tričko s fotkou. Stačí se jen vyfotit na mobil, poslat fotografii do počítače a tu následně přímo do e-shopu. Mimo textilie je možné ozdobit nějakým vhodným obrázkem i celou řadu předmětů. Oblíbené jsou kupříkladu hrnečky s potiskem, které mohou sloužit v rámci reklamní kampaně nebo se dají použít i jako pěkný narozeninový či vánoční dárek.

  • 0 Proč se vyplatí objednat si firmu na úklid po rekonstrukci

    2.00 z 1 Hlasů

    Když je po mnoha úmorných měsících a někdy i letech stavba konečně u konce, přichází na řadu příprava na stěhování. Všude na zemi se ale povalují kousky omítky, cihel a odřezky drátů od nově natažených rozvodů. Nemovitost zkrátka potřebuje úklid po rekonstrukci. Neváhejte tuto špinavou práci svěřit úklidové firmě, protože uklízení vám v průběhu zařizování zůstane ještě pořád víc než dost. Podívejte se, s čím si hravě poradí průmyslová technika, zatímco vy byste si domácí vysavač pouze zničili. Spotřebiče, které vydrží náročný úklid po rekonstrukci Jak už bylo naznačeno, vyvarujte se používání běžného elektra na hustý, dusivý prach, který vzniká například při broušení Ytongu a sádrokartonu. Přestože ho většinu smetete, i malý zbytek může téměř okamžitě ucpat vysavači. Budete-li ho používat ještě nějakou chvíli poté, dozajista spálíte motor. A druhý den si budete muset jít koupit nový přístroj.   Profesionálové na úklid po rekonstrukci používají průmyslové vysavače, které jsou na stavební prach přímo dělané. Je-li k tomu nutné očistit suchou cestou i stěny a jakékoliv další plochy, vyjde vás najatá agentura levněji, než když si zničíte domácí vysavač. A samozřejmě uklízením domu či bytu. strávíte nejméně dvojnásobek času oproti tomu, který bude potřebovat firma. Delegovat přípravu obydlí po zásahu stavařů k nastěhování se jednoznačně vyplatí. Co obnáší úklid po rekonstrukci od najaté firmy Jestliže jste si nechali kompletně renovovat panelákový byt, kde došlo na bourání příček a na stavbu nových, tak z něj spolehlivě vynosíte několik kbelíků odpadu. Zvláště při demontáži starého umakartového jádra a následném vyzdění a obložení nové koupelny zůstane všude spousta úlomků keramické dlažby a vrstvičky vyschlé spárovací hmoty. Po výměně původní zastaralé kuchyňské linky za moderní se zase budete muset vypořádat s pilinami a jiným odpadem. Během masivních stavebních úprav se obvykle přesekává vedení elektřiny a natahují se nové kabely. Elektrikář přitom běžně odhazuje vše, co z drátů odřeže, na podlahu. Stejně se chovají zedníci, obkladači i nábytkáři, a přestože si po sobě většinu nepořádku zametou, nedá se tato jejich snaha považovat za úklid po rekonstrukci.   Pro vás jako majitele bude podstatně méně stresující, když tuto nepříjemnou činnost přenecháte jihým. Podle rozlohy bytu vás služba vyjde na pár tisícikorun, což se ve statisícových částkách za přestavbu lehce ztratí. Vám alespoň zůstane dostatek času na promyšlené balení věcí a jejich přenos do již čistých prostor. Po nastěhování směle využijte generální úklid Když se vám najatý agenturní tým osvědčí a vy budete s úklidem po rekonstrukci spokojeni, můžete mu svěřit úklid po nastěhování. Během nošení jednotlivých kusů nábytku na místo se v pokojích i přes sebelepší snahu našlape. Navíc po vybalování leckde zůstanou zbytky kartonu a plastové fólie. Při vrtání obrazů, poliček a svítidel se napráší, i když budete držet hubici vysavače přímo pod vrtákem. Uvidíte, že se vám bude pomocná ruka při finální očistě domácnosti hodit. Úklid po rekonstrukci bývá nejhorší a úklid po stěhování je hned na druhém místě. Avšak když se do něj pustí parta lidí vyzbrojená speciálními utěrkami, čističi a průmyslovými tepovači, netrvá tak dlouho. Obvykle se pak můžete hned druhý den pustit do finální dekorační činnosti. Večer se umyjete v naleštěné koupelně a spát už budete ve voňavých peřinách v nové ložnici. Snad vám malý přehled výhod, které s sebou přináší úklid po rekonstrukci prostřednictvím externí firmy, pomůže v rozhodnutí. Pokud se přesouváte z místa na místo poprvé, možná vám přijde tato služba zbytečná. Kdo se ale stěhoval víckrát, už ví, že se pomoc neodmítá. A jestli nepřijde celá vaše rodina a kamarádi, využijte agenturu, která má úklid po rekonstrukci v malíku.

  • 0 Buďte připraveni na situaci, kdy vám doma začne dělat potíže elektřina. Víte, na koho se obrátit?

    0.00 z 0 Hlasů

    Když u vás v domácnosti nastane nějaká nenadálá událost, která může ohrozit majetek, ba dokonce v horším případě zdraví vás a dalších obyvatel, je dobré nepanikařit a vědět, co přesně v dané situaci dělat. Typickým příkladem jsou problémy s elektřinou. Poškozené rozvody a řadu dalších momentů je přitom nutné řešit skutečně akutně, jinak můžete být dlouhou dobu bez elektřiny, potažmo hrozí škody na majetku a zdraví osob. Běžný elektro servis nemusí pomoci včas V Praze funguje poměrně značné množství firem, které se zabývají elektro opravami. Jenže většina z nich má dosti omezenou pracovní dobu, takže se nezabývají akutními záležitostmi. Na jejich služby můžete čekat klidně až několik týdnů, protože jsou navíc jejich zaměstnanci dosti vytížení. Co tedy dělat, když potřebujete pomoc zajistit opravdu rychle? Havarijní služba vás nenechá na holičkách ani o víkendu Řešením je havarijní elektro služba, která v Praze funguje pod názvem Elektro Elefant. Zakládá si na tom, že svým zákazníkům dopřává skutečně rychlou a účinnou pomoc. Běžně se dojezdová doba v Praze a jejím blízkém okolí pohybuje kolem 60 minut, samozřejmě záleží na aktuální dopravní situaci v hlavním městě. Co je však podstatné – tento nonstop elektro servis si lze zavolat ve dne i v noci, a to od pondělí do neděle. Jestliže se vám tedy kupříkladu v pátek odpoledne poškodí elektrické rozvody a hrozí třeba vznik požáru, nemusíte s opravou čekat až do pondělí, ale vše díky havarijní elektro službě vyřešíte nejspíše ještě týž den. S elektřinou není radno si zahrávat. Když zrovna nejde jen o výměnu žárovek a další triviální záležitosti, je vhodné se vždy obrátit na specialisty, kteří mají potřebné znalosti. Elektro Elefant v tomto ohledu nezklame, její zaměstnanci mají patřičné vzdělání, navíc pravidelně podstupují školení, na nichž si osvojují nové vyhlášky, normy a pracovní postupy.

Copyright © 2013 - 2023 All-bazar.cz