Zpět

0 Jak propagovat svůj produkt na sociálních sítích

Your vote is:
0.00 z 0 Hlasů

Sociální sítě jsou v dnešní době silným mediálním kanálem, který lze dobře využít na propagaci vlastních produktů a služeb. V tomhle článku si ukážeme jak na to.

Vytvoření sociálních profilů

Nejprve je potřeba vybrat, které sociální sítě mají pro náš produkt smysl. Nejčastěji využívaný je Facebook, Instagram a Twitter. Tyto sociální sítě budou mít pro náš produkt přínos téměř ve většině případů. U Facebooku je pak potřeba si zřídit ještě Facebookovou stránku, na kterou budeme sbírat fanoušky.

Nastavení účtů

V druhé řadě je nutné účty vhodně nastavit. Vždy je potřeba nahrát vhodnou profilovou a úvodní fotografii, která by měla souviset s naším produktem a být dostatečně poutavá. Také je potřeba účet zařadit do správné kategorie a vytvořit pro něj srozumitelný popisek. Také je potřeba projít další položky nastavení a ověřit si, zda je profil veřejný a celkové nastavení nám dostatečně vyhovuje.

Sdílení příspěvků

Nyní nastal čas na publikování prvních příspěvků. Příspěvky se snažte psát co nejvíce zajímavě s potenciálem pro další sdílení. Každý příspěvek by měl čtenáři předat nějakou hodnotnou informaci, jinak žádné fanoušky nezískáme. Dobře fungují zajímavé obrázky a jedinečné informace o samotném produktu. Takových příspěvků a fotografií se snažte vytvořit co nejvíce, aby byl účet pro potenciální fanoušky dostatečně lákavý.

Propagace účtů

Po publikaci několika příspěvků již můžeme účty začít propagovat. To můžeme dělat například na samotných stránkách produktu, na osobních sociálních účtech, v různých sociálních skupinách a podobně. Zde se dá vymyslet spousta způsobů, jak tyto příspěvky propagovat. Úspěch samotné propagace často závisí hlavně na kvalitě samotných příspěvků. Jestliže se nám povedlo vytvořit opravdu zajímavý a hodnotné příspěvky, můžeme čekat hojné sdílení od uživatelů a snadné rozšíření účtu do širšího povědomí.

Copyright © 2013 - 2019 All-bazar.cz s.r.o.