Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Zpět

0 Výběr CRM systému neponechávejte náhodě. Čím se řídit a na co si dát pozor?

Your vote is:
5.00 z 2 Hlasů

Podnikat bez CRM softwaru dnes snad už ani nemá cenu. Pevný vztah mezi obchodníkem a zákazníkem je alfou a omegou dlouhodobě prosperujícího byznysu bez ohledu na velikost firmy. Vracející se (a tedy spokojená) klientela bývá ve finále mnohem ziskovější než „jednorázovky“, a právě díky vhodně zvolené softwarové platformě ji vybudujete poměrně rychle. Ale jak poznáte, že jste si vybrali správně? Zaměřili jsme se na nejdůležitější aspekty, na které je dobré při hledání ideálního CRM brát zřetel.

Plánované využití

CRM systémy se často tváří velmi podobně, ale ve skutečnosti se jednotlivé platformy vyznačují specifickými funkcemi. Proto si předem ujasněte, na co budete software používat, a následně se zaměřte na aplikace, které prošly prvotním sítem. Některé CRM se například hodí i pro snadné řízení projektů, jiné zase nabízí sofistikovanější tvorbu emailingových kampaní apod.

Počet uživatelů

Bude CRM používat užší okruh zaměstnanců, nebo naopak požadujete systém, který integruje hned několik oddělení? Počet uživatelů je bezesporu důležitým kritériem výběru, a to nejen z hlediska funkčnosti, ale také nákladů.

Integrace s používanými programy

Rozhodně není od věci, když CRM systém dokáže komunikovat s dalšími programy, který již uživatelé aktivně používají. Například oblíbený český Outlook CRM eWay-CRM nabízí snadné propojení s ekonomickým softwarem POHODA, informačním systémem Money S5 a platformami jako WordPress, TeamViewer, Magis, Microsoft Office a mnoha dalšími.

Uživatelské rozhraní

Od CRM softwaru se očekává jednoduchost použití a maximální uživatelská přívětivost. V opačném případě může být nabitý moderními funkcemi, ale pro zaměstnance bude utrpení s ním pracovat.

Cena

Firemní rozpočet není nafukovací, a proto je na pořadu dne spočítat, jestli se vybraný software vyplatí i z dlouhodobého hlediska. Pro naprostou většinu menších a středně velkých firem je jasnou volbou hotové řešení – ideálně takové, které umožňuje flexibilní nastavení workflow schématu s ohledem na konkrétní potřeby dané organizace. Vývoj vlastního CRM na míru se většinou ukazuje jako zbytečně komplikovaný a neúměrně nákladný.

Copyright © 2013 - 2022 All-bazar.cz s.r.o.