Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Zpět

0 Netradiční nápady na propagaci vaší firmy

Your vote is:
0.00 z 0 Hlasů

Propagace je nesmírně důležitá pro příliv nových zákazníků. Téměř každá firma využívá základní způsoby propagace. V tomhle článku se ale podíváme na nepříliš typické způsoby propagace, jež také velmi dobře fungují a mohou přilákat potenciální zákazníky, minimálně rozšíří povědomí o vaší značce.

Pomoc neziskové organizaci

Neziskové organizace, které většinou někomu nějakým způsobem pomáhají, mohou být dobrým zdrojem reklamy. Těžit z toho přitom mohou obě strany, takže jde o velmi příjemnou spolupráci. Zkuste najít takovou neziskovou organizaci, která by mohla využít vaše služby. Vždy se snažte služby nabídnout a promyslet tak, abyste neziskové organizaci opravdu pomohli, a byly jste pro ně přínosem. Nezisková organizace se vám za to často odmění zmínkou a zpětným odkazem na jejich webové stránce, a někdy i na propagačních prospektech. Běžní lidé takovou pomoc neziskové organizaci vnímají velmi pozitivní, a často ji dokážou patřičně odměnit. Do takové spolupráce ale nechoďte primárně za vidinou zisku.

Vytvoření veřejné ankety

Vytvořte si na téma vaší firmy anketu, která by mohla zajímat i ostatní lidi. Anketa by měla mít přínosnou hodnotu, ale zároveň by neměla být příliš dlouhá. Tuto anketu pak zkuste vystavit na sociálních sítích, fórech a různých webových stránkách. Z výsledků ankety pak můžete vytvořit přehledný grafický prospekt, který má potenciál se sám od sebe šířit mezi lidmi. Na prospekt nezapomeňte dát logo vaší firmy a odkaz na její webovou stránku. Na konci ankety také můžete nabídnout zaslání výsledků pro případné zájemce, a sbírat tak emailové kontakty.

Uspořádání soutěže

Přilákat nové zákazníky také může vytvoření soutěže. Prvně je potřeba zajistit výhru. Můžete například nabídnout služby a produkty vaší firmy, ale můžete také použít něco jiného. Pak vymyslete originální pravidla soutěže. Do soutěže je dobré zapojit například sociální sítě, nebo jiné shluky lidí, aby se vaše soutěž mohla dobře šířit. Při dobrém promyšlení takto můžete získat spoustu nových zákazníků.

Copyright © 2013 - 2024 All-bazar.cz